پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 393
  • کد خبر : ۲۶۵۵
نهضت آسفالت تا رفع مشكل تمام معابر شهرخاش ادامه خواهد داشت
نهضت آسفالت تا رفع مشکل تمام معابر شهرخاش ادامه خواهد داشت




مهندس ایوب کرد عضو شورای اسلامی شهرو شهردار سابق خاش گفت: نهضت آسفالت تا رفع مشکل تمام معابر شهر ادامه می‌یابد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و  شهرداری خاش، مهندس ایوب کرد یکی از خدمات شاخص شهرداری خاش که همواره مورد مطالبه شهروندان است را موضوع ترمیم و بازسازی آسفالت معابر اعلام کرد و گفت: معدل وضعیت موجود آسفالت در شهر خاش در مجموعه شهر بالای 15 از 20 است و برای رسیدن به یک نقطه تعادل قابل پیش‌بینی، با توجه با ظرفیت تولید و توزیع در شهر و نیاز محلات شهری به یک بازه ۳ ساله نیاز داریم.


مهندس کرد گفت: زیرساخت‌های لازم برای آسفالت انجام شده و کارخانه آسفالت تجهیز شده است که تجهیز اکیپ بخش آسفالت در شهر به دستگاه‌های جدید نیز صورت خواهد گرفت و یک مجموعه نو و جدید که لازم است خریداری خواهد شد.


عضو شورای شهر درباره شناسایی معابر اولویت دار نیز گفت: برای این کار تیمی نظارتی انتخاب شده است. چون آسفالت شامل چند بخش است، اولویت اول معابر اصلی و شوارع و خیابان‌های درجه یک شهر را پوشش می‌دهد و این معابر کنترل می‌شوند و با دستگاه‌های مجهز آسفالت می‌شوند.




در ادامه مهندس امان الله کردی عضو شورای شهر خاش  گفت: بخشی از آسفالت داخل محلات با عدالت محله آیی  است که در کوچه‌ها توزیع می‌شوند و این بخش بیشتر برای مردم ملموس هستند و در اغلب محلات اکثر معابر فرعی دچار کمبود آسفالت و یا اسفالت باکیفیت پایینی  هستند.


مهندس امان الله کردی خاطرنشان کرد: یک برنامه ریزی هم انجام شده  که بخشی از آسفالت سالانه مخصوص محلات کم برخوردار و معابر فرعی شود و با توجه به شاخص‌هایی که از قبل تعیین و شناسنامه دار شده برنامه ریزی‌هایی انجام و توزیع اسفالت انجام می‌شود


وی ادامه داد در ادامه نهضت آسفالت شهر خاش مجموعه معابر جنب پمپ بنزین سرهنگ میر در خیابان جمهوری و محله خلیل آباد در دستور آسفالت و اکیپ آسفالت شهرداری در حال خدمات رسانی میباشد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0