جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 137
  • کد خبر : ۲۷۳۶
اجرای طرح لایروبی كانال آب های سطحی با هدف جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی
اجرای طرح لایروبی کانال آب های سطحی با هدف جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی

به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  با بیان این خبر گفت: با توجه به گرمای هوا وبروز بیماری ها و مشکلات به منظور کنترل و پیشگیری از هرگونه مشکلی  در این خصوص لایروبی و پاکسازی کانال ها اجرا می شود.


وی در خصوص لایروبی انهار و کانال های آب سطحی اضافه کرد: پاکسازی انهار و کانال ها به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی از جمله اهداف این عملیات است.

تمندانی  افزود: خوشبختانه با کلیه  نیروی خدمات شهری ،  و با استفاده از نظرات کارشناسان خدمات شهری  و فعالیت ۲تانکر آبکشی، ۵ دستگاه موتور پمپ، دو دستگاه لجن کش و کف کش و... عملیات لایروبی کانال های سطح شهر در حال انجام می باشد

تمندانی  یادآور شد: با لایروبی احداث، اصلاح و بازسازی جوی، جداول و کانیووهای سطح شهر  به منظور بهبود در هدایت و جمع آوری آب های سطحی، در هنگام بارندگی هیچ گونه آب افتادگی در معابر ایجاد نخواهد شد.

تمندانی در پایان یاداور شد سالانه در چند نوبت طی طرح لایروبی کانال ها در شهر خاش انجام میشود و ضمن تشکر از شهروندان خواست در محلات و نقاطی که مشکلات کانال اب وجود دارد با شهرداری تماس تا در برنامه کاری نیروهای خدمات شهری این شهرداری قرار گیرد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0