پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 259
  • کد خبر : ۲۷۵۳
شهردار خاش با رئیس اداره كمیته امداد امام خمینی دیدار و گفتگو كردند .
شهردار خاش با رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی  دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش عبدالمجید تمندانی شهردار خاش در دیداری که در محل دفتر کار شهردار خاش در ارتباط با جشن شکوفه ها انجام پذیرفت  از نیروهای کمیته امداد به عنوان افرادی پرتلاش وصادق نام برد و گفت:نام کمیته امداد بر گرفته از نام بزرگ بنیان گذار انقلاب می باشد و ما نیز وظیفه داریم در خور نام این اداره فعالیت و همکاری نمائیم.
 تمندانی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد می تواند بسیاری از نیازمندیهای افراد اجتماع را برطرف نماید که این امر میتواند از بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی جلوگیری نماید .

شهردار خاش از همکاری خوب شهرداری با کمیته امداد خاش گفت و تصریح کرد:شهرداری آمادگی دارد در همه زمینه ها با این اداره همکاری نماید و بسیاری از مشکلات شهری را برطرف نماید .

شهردار خاش تصریح کرد: نگاه و دید شهرداری کمک به شهروندان می باشد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و باید گفت به تنهائی نیز هیچ مشکلی برطرف نخواهد شد.

 در ادامه این دیدار ایرندگانی  رئیس  کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاش  از حضور پررنگ شهرداری در شهر گفت و افزود: خو شحالیم امروز سکان هدایت شهرداری به دست فردی پرتلاش، جهادی افتاده است و همچنان شاهدرونق  و توسعه شهر می باشیم .

ایرندگانی از مدیریت شهری به عنوان یک مدیریت بسیار سخت و مشکل نام برد و تصریح کرد:همه مردم و مسئولین وظیفه دارند به نوعی همراه و همیار مجموعه شهرداری باشند و خود را از این مدیریت جدا نبینند و در راه کمک به این نهاد تلاش نمایند .

وی تصریح کرد: مدیرانی در شهرستان در حال خدمت به شهروندان هستند که از بهترین و والاترین نیروهای شهرستان می باشند که نوع جنس و فعالیتشان بر اساس تلاش وفداکاریست.
ایشان عنوان داشت در جشن شکوفه ها که به منظور کمک به خانواده های فقیر برگزار میشود کلیه نهادها باید مشارکت قوی داشته باشند و در این میان انتظارات ما از مدیریت شهری به مراتب بالاتر است

وی از مشارکت شهرداری خاش و کمیته امداد گفت و افزود: مشارکهای مردمی و اداری در همه مجموعه ها لازم می باشد و اگر این امر نباشد ادارات بی روح خواهند شد .
ایرندگانی در پایان عنوان داشت این  دیدار در ارتباط با جشن شکوفه ها و کمک به دانش اموزان فقیر وخانواده های کم درامد  انجام پذیرفت و نتایج مثبتی به همراه داشت که قسمتی از مشکلات خانواده دانش اموزان کم درامد برطرف خواهد شد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0