جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 344
  • کد خبر : ۲۸۵۰
شهردارخاش از آغاز عملیات اجرایی احداث پارك خیابان پیامبر اعظم خبر داد
شهردارخاش از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک  خیابان پیامبر اعظم خبر داد و گفت: این پارک با هدف افزایش و توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح نشاط و شادابی ساکنان این محله در حال اجرا است.
   


به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش ، مهندس عبدالمجید تمندانی  اظهار کرد: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث فضاهای سبز و پارک‌های  محله ایی از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه  های مدیریت  شهری خاش است.

وی از آغاز عملیات احداث پارک محله ایی تقاطع خیابان پیامبر اعظم و خیام خبر داد و اظهار داشت: این پارک در محوطه‌ای به متراژ ۳۳۵۰۰متر مربع مترمربع در حال احداث است.

شهردار خاش افزود: برای احداث این پارک عملیاتی نظیر خاک‌برداری، خاکریزی، فضای سبز، کف فرش و… صورت خواهد گرفت و شامل فضای بازی، زمین فوتبال، پیاده‌رو، آلاچیق، ست ورزشی ،ست ورزشی کودکان و… خواهد بود.

این مقام اجرایی هزینه احداث این پارک  محله ایی را بیش از ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ریال اعلام و تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح از محل منابع درونی شهرداری تأمین شده است.
در ادامه مهندس مرضیه زاهدی مسول فضای سبز شهرداری خاش در ارتباط با پارک محله ایی در این محله افزود: پارک محله ایی تقاطع پیامبر اعظم و خیام  شامل  سرویس بهداشتی، نمازخانه، پارک بازی، سیستم های روشنایی، محوطه سازی،  فضای سبز، درختکاری و پیست پیاده روی   و  کشت درخچه و گل های زینتی ودیگر امکانات رفاهی خواهد بود.که سرانه فضای سبز شهرستان را گسترش خواهد داد
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0