جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 368
  • کد خبر : ۲۸۵۱
شهردار: آسفالت خیابان های شهر خاش با جدیت در حال اجراست
شهردار: آسفالت خیابان های شهر خاش با جدیت در حال اجراست
   

 
به گزارش سایت اطلاع  رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت: اجرای طرح آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر مهمترین اولویت این مجموعه بوده و با جدیت در حال اجراست. تمندانی اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی شهروندان خاش  داشتن معابری مسطح، بهسازی و آسفالت شده است که با اهتمام شهرداری و پیگیری شورای اسلامی شهر خاش در راستای تحت پوشش قرار دادن این درخواست به حق شهروندان، آسفالت و لکه گیری گسترده معابر شهردر حال انجام است .ایشان ادامه داد توجه به کیفیت و کمیت و همچنین رصد لحظه‌ای کیفیت  از مهمترین تغییرات اساسی در وضعیت تولید در کارخانه آسفالت  ۱۲۰تنی شهرداری خاش است که این مهم در میزان تولید آسفالت نیز تأثیر مثبتی داشته است.

شهردار خاش با بیان اینکه رضایت مردم و حل مشکلات آنها باید در اولویت همه فعالیت‌ها باشد، گفت: مدیریت شهری خاش از هیچ تلاشی برای ارتقای ارائه خدمات به شهروندان دریغ نخواهد کرد، چراکه خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و ما باید آن را در هر جایگاهی و منصبی که هستیم به نحو احسن انجام دهیم.

تمندانی افزود: در همین راستا و در ادامه آسفالت معابر، معابر زیادی در خاش،  لکه گیری یا آسفالت شده است و این عملیات بااسفالت خیابان کمربندی ۷۰ متری به طرف کارخانه سیمان  ادامه خواهد داشت.

وی  یادآور شد: با اجرای برنامه‌ها و تکمیل طرح‏‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و برای رساندن این شهر به جایگاه شایسته خود، تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با عنایات الهی و همیاری مردم شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون آن باشیم. وی ادامه داد: به منظور آماده سازی و زیباسازی شهر و نیز لکه گیری و آسفالت برخی معابر، منابع مالی لازم دیده شده و تمامی شرایط برای انجام این اقدامات فراهم است.

تمندانی در پایان  با تأکید بر  اولویت قراردادن معابر خاکی به ویژه در مناطق و محلات کمتر برخوردار شهر، افزود: معابر خاکی که نیاز به آسفالت دارند در اولویت روکش و یا ترمیم آسفالت قرار می گیرند.
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0