جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 409
  • کد خبر : ۲۸۵۶
آسفالت معابر در شهر خاش با هدف خدمات مطلوب به شهروندان
آسفالت معابر در شهر خاش با هدف خدمات مطلوب به شهروندان  

 شهردار خاش گفت: نهضت آسفالت معابر در نقاط مختلف این شهر با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دستور کار می باشد به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش مهندس عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  بیان کرد: عملیات گسترده آسفالت  و لکه گیری  معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب در حال انجام می باشد.

وی افزود: عملیات لکه‌ گیری و آسفالت معابر شهر خاش با هدف سهولت تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری اجرایی می ‌شود.
شهردار خاش ادامه داد: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات این شهر گام‌های اساسی برداریم.
تمندانی اظهار داشت: با توجه به تاسیس شهرداری خاش در ۹۰سال پیش خاکی بودن کوچه های این شهر زیبنده شهروندان فهیم خاشی  نیست از این رو ما از ابتدای کار، برنامه اصلی خود را آسفالته کردن معابر قرار داده ایم که خوشبختانه پیش از این اسفالت  بسیاری از کوچه ها و معابر  خاکی وروکش  اسفالت قدیمی  در دستور کار مدیریت شهری  بوده  است.
وی ادامه داد:  اسفالت خیابان های جنب دانشگاه ازاد ورودی کارخانه سیمان،شهید صیاد شیرازی،  جمهوری و مولوی عبدالستار ،ادامه خیابان کمربندی هفتاد متری از صیاد تا جاده کارخانه سیمان  انجام  شده است واسفالت  خیابان شهید  خراشادیزاده  و لکه گیری معابر سطح شهر در حال انجام میباشد
 تمندانی افزود: آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها یکی از درخواست‌های اصلی شهروندان خاش است به همین دلیل در حال حاضر واحد عمران شهرداری ، عملیات اسفالت  معابر را در دستور کار قرار داده است
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0