پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 467
  • کد خبر : ۲۸۵۸
احداث۱۰سرویس بهداشتی در پارك ها و معابر شهر خاش
احداث۱۰سرویس بهداشتی در پارک ها و معابر شهر خاش
   
   
به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش مهندس عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت با توجه به اینکه شهر خاش از  پتانسیل ویژه تفتان بهره می برد و  یکی از مناطق گردشگری در استان  می باشد و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، جهت رفاه حال مسافران نیاز به مکان و سرویس بهداشتی دارد  شهرداری خاش پروژه ساخت ۱۰سرویس بهداشتی در بوستان های پرستار،جمعه بازار،پارک پیامبر اعظم،میدان شهدا،پارک بلوار بهداشت  این شهر را آغاز کرده است.شهردار خاش ادامه داد : به‌منظور تأمین رفاه شهروندان گرامی و به دلیل استقبال آنان از حضور در پارک ها ، طرح احداث سرویس بهداشتی مناسب در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

تمندانی  اظهار داشت: به‌منظور گسترش خدمات عمومی و تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه در پارک‌ها و معابر شلوۼ عملیات احداث سرویس های  بهداشتی در این پارک ها  آغازشده است.

وی افزود: اهمیت توجه و پرداختن به موضوع سرویس بهداشتی ازآن‌جهت است که اگر سرویس بهداشتی نباشد بحث سلامت هم از بین خواهد رفت، ازاین‌رو شهرداری در یک کار شهروند مدارانه اقدام به ساخت سرویس بهداشتی نموده است تا بتواند از این طریق در راستای رفاه حال شهروندان قدمی مؤثر بردارد.

شهردار خاش اظهار کرد:  در سال گذشته چند چشمه سرویس بهداشتی در ورودی شهر خاش،پارک بانوان،پارک خانواده،پارک تفتان،در پارک های شهر خاش احداث گردیده است و مورد استفاده گردشگران قرار گرفته بود.

تمندانی  به اهمیت نگهداری از سرویس های بهداشتی اشاره کرد و افزود باتوجه به تخریب سرویس های بهداشتی و سرقت درب و لوله سرویس های بهداشتی  فرهنگ سازی نقش مهمی در حفظ مبلمان شهری دارد و عدم رعایت قوانین صرف هزینه های موجود را بی نتیجه می کند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0