جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 437
  • کد خبر : ۲۸۷۲
خسارت شدید به تاسیسات شهری و پارك ها در پی وزش باد شدید در شهر خاش
خسارت شدید به تاسیسات شهری و پارک ها  در پی وزش باد شدید در شهر خاش 

   

شهردار خاش  از وقوع ۵۰ مورد حادثه مرتبط با درختان در پی وقوع طوفان شدید درشهر خاش خبر داد.به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش مهندس  عبدالمجید تمندانی شهردار خاش  گفت: در پی وزش باد شدید که در ساعات گذشته در خاش وزید، شاهد حوادث مرتبط با طوفان بودیم.


وی درباره این حوادث گفت: در مدت زمانی که طوفان وزیدن گرفته بود حدود ۵۰ حادثه مرتبط با درختان را شاهد بودیم که البته تمام این موارد مرتبط با شکستن و سقوط کامل درختان نبود و بعضی از آن‌ها مرتبط با شکستن شاخه‌های بزرگ که با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانی رفع خطر شد.
وی ادامه داد: ١۵ مورد نیز شکستن تاسیسات برقی پارک ها   و نیز المان پسته در پی وزش طوفان اطلاع داده شده .شهردار خاش با بیان این که موارد ذکر شده مواردی است که به  شهرداری اطلاع داده شد و ممکن است حوادث دیگری نیز اتفاق افتاده باشد که دیگر نهادها یا شهروندان نسبت به رفع خطر اقدام کرده باشند، گفت: تاکنون در مواردی که به شهرداری  اطلاع رسانی شده مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشته‌ایم.
تمندانی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا در صورتی که شاهد وزش باد شدید بودند از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورتی که در فضای باز حضور دارند به محل سرپوشیده بروند. همچنین شهروندان اجسام سنگین را از لبه بالکن و پنجره‌ها جمع‌آوری کنند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0