جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 533
  • کد خبر : ۲۹۹۳
هفته دولت|دیدارهای فرماندار محترم شهرستان خاش با نماینده محترم در مجلس با شهردار خاش و بازید ازشهرداری
هفته دولت|دیدارهای فرماندار محترم شهرستان خاش  با نماینده محترم در مجلس با شهردار خاش و بازید ازشهرداری

به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی و شهرداری خاش در هفته دولت فرماندار محترم خاش با نماینده محترم این شهرستان ،  با حضور در شهرداری از این اداره بازدید و  با مهندس تمندانی شهردار خاش  دیدار کردند.

در این دیدار شهردار خاش ضمن تبریک هفته دولت ،از تلاش های فرماندار شهرستان خاش در ارتقای شاخص های اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و... صمیمانه قدردانی کرد. 

صاحب گل صالحی فرماندار محترم خاش در این دیدار با اشاره به خدمات انجام شده توسط شهرداری ،پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر بر تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر  بیش از پیش تأکید نمودند.

فرماندارخاش اظهار داشت: فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است. لذا بایستی با همدلی، همراهی و همت مضاعف همه مسئولین و مشارکت خود مردم در جهت بررسی، پیگیری و رفع موانع و مشکلات و همچنین توانمند نمودن این شهر گام برداریم.

مقام عالی دولت در شهرستان خاش خاطرنشان کرد: شهرداری بایستی با ایجاد اتاق فکر، به دنبال روش ها و راهکاری درآمدزایی برای پیشبرد اهداف شهرداری باشد تا بتواند بستر و زمینه ارائه خدمات مناسبی برای شهروندان این شهر فراهم نماید.

ایشان در پایان تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات، همه مسئولین بایستی قدرت ریسک پذیری خودشان را بالا ببرند و با ایجاد و اجرای طرح های زود بازده در راستای توسعه، عمران شهری و خدمات رسانی به شهروندان تلاش نمایند

در این دیدار مهندس تمندانی  با تشریح برخی از مسائل و مشکلات شهری همچون  پسماند  و رودخانه مهران، و… که سالیانی است این مسائل شهروندان خاش را می آزارد، خواستار پیگیری آنها برای حل مسائل از طریق  نماینده ومقامات کشوری برای جذب اعتبارات در این زمینه ها شد.
همچنین در ادامه این جلسه مهندس  اسماعیل حسین زهی در جریان مسائل و پروژه های شهرداری خاش قرار گرفت و آمادگی برای تعامل بیشتر در خصوص رفع مشکلات شهر خاش را اعلام نمود وقول همه گونه مساعدت برای حل این مباحث را داد و گفت: مشکلات شهری مشکلات نمایندگان مجلس هم هست و ما برای حل آنها هر چه در توان داریم به کار می گیریم.

شهردار خاش  هم از نگاه حمایت گرانه منتخب مردم خاش در مجلس شورای اسلامی حمایت کرد و گفت: امیدواریم نماینده  شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی دست مدیریت شهری را برای اجرای پروژه های توسعه ای شهر بگیرد.
در ابتدای این دیدار مهندس تمندانی شهردار  ضمن خیر مقدم به نماینده محترم ،فرماندار و دیگر همراهان و اینکه نماینده محترم  وقت گذاشتند و به حوزه انتخابیه آمدند؛ گزارش مفصلی از اهم اقدامات و خدماتی که در سال گذشته شهرداری در حوزه های مختلف انجام داده است و همچنین برنامه های سال جاری بیان نمودند و در ادامه ، به برخی از مسائل و مشکلاتی که در حوزه شهری با آن مواجه بودند، پرداختند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0